@alyamm_33 4+4 Haftada gitmiştim sadece kese görünüyordu doktor bu iyi bişey dış gebelik yok demek , yalnızca sağlıklı bir gebelik mi değil mi onu 2 hafta sonra anlayabiliriz bebek oluşadabilir oluşmayadabilir demişti 2 hafta sonra tekrardan gittiğimde hem bebeği gördük hep kalp atışını duyduk (6+6 )da hiç moralini bozma gittiğinde kalp atışlarını da duyarsın bebeği de görürsün :)