Eminewwwwww Şuan 3 gün benimde reglime var Çarşamba günü kan vermeye gidecem varsa yoksa orda belli olur
HelloooMomy Eminewwwwww testime bakmaktan şaşı oldum. Ama ben gördüm canım 😂 Çoook Silik çizgi var. Dikkatli bakın kızlar ❤️
Eminewwwwww Bu ay sadece klomen ilacı kullandım ve eşimle gün aşırı ilişkiye girdik ara ara sırtım ağrıyor kasıklarım ve alt karın bölgem ağrıyor inşallah bu ay olmuştur yeni yılın başında güzel haber alırız
Edadlgc Eminewwwwww erken gebelik testi yap yarın ilk idrarınla varsa çıkar zaten adetin gelmiş neredeyse
Lalemmm12 Edadlgc benim öyle çıktı hesabıma girip bakabilirsin foto eklemiştim canım 8 günüm vardı benim