mervemurat16 Edadlgc ben çizgi göremedim 😕reglinize kaç gün var erken yaptıysanız ondan dolayı gözükmemiş olabilir varsada
HelloooMomy Ben bile göremedim. Normalde en silikleri bile görürüm ☹️ testin yerleşme çizgisini görüyor olabilirsin canım. Bende bazen kendi testlerimde görüyorum ama şunu anladımmm. Eğer çizgide pembelik olsa hamilelik değil ☹️
Eylulleylul Adetime 7 gün kala öğrendim beta 57. 2 gün sonra tekrar kan verdim beta 180. 2 katından fazla artış olduğu için doktorum bida kan vermene gerek yok 10 gün sonra muayne olmaya gel dedi. Ama içim rahat etmiyor gidene kadar beta takibi yapmalı mıyım
Eminewwwwww Bende 5 gün önce yaptım kaset Test testim çok hafif pembelesti ondan sonra 4 tane test yaptım çıkmadı