Seda_nur4760 yaparlar en olmadı sağlık ocağına gidin haftami kaçırmışım doktorum da hatırlatmadi randevude bulamadim diyin bakarlar bazı sağlık ocakları şeker yuklemeyi yapıyormuş bizim burdakinde yokmuş ben o yüzden açlığa ve tokluga baktırdım aklımda soru işareti kalmasın diye