Geçmiş olsun üzüldüm sizin adınıza. Testim pozitif çıktı ve nöbetçi olduğu için aytakin hanıma gittim hiç memnun kalmadım kese de olan kanama ve bebeği ayıramadı iki kere gittim ve benimle hep olumsuz konuştu bebek yok gibisinden bebek varmış ama o gidip oradaki kanama alanını hesaplamış. Daha sonra kendi doktoruma gittiğimde bebekte kalp atışı da duyuldu kesinlikle tavsiye etmiyorum hiç kimseye