Haftalarca gittiğim ama gerçek yüzünü bugün gördüğüm yazıklar olsun denilecek 41. Haftada beni ortada bırakacak doktordur kendisi egosuna yenik düşerek hamile bir kadını son ses azarlayıp odasından kovarak hiçbir üslup saygısızlığı hakaret aşağılama yapmamama rağmen bu tavırla karşılaştığım için bir kez daha yazıklar olsun giden hastalara da sabırlar diliyorum.