tatlibebegim_ Hilaldabaan daha doğuma çok var zamanla herşey olur inşallah sırayla oluyor😌aa nasıl ıslatıp başka kutuya mı koycan 😅
Hilaldabaan tatlibebegim_ aynen kuzum daha sağlıklı geliyor bana böyle temiz bir kavanoza dizeceğim ıslatacağım benim kuzenim hep öyle yaptı ıslak mendil kullanmadı çokda iyi oluyor gerçekten 🙏🏻
Adenala Hilaldabaan Bence ufak ufak başlayabilirsiniz aynı haftalardayız ben de başladım artık cinsiyet belli mesela e bebekte indirimler oluyor onları takip ediyorum