Premsesko cihazla ölçüm yaptım genellikle oğlen yiyorum kahvaltıdan 2 saat sonra ve ben her tatlıyı sevmiyorum yediklerim sınırlı soğuk baklava ve fıstık sarması yiyorum 4 dilim yediğim bile oldu her ikiside yükseltmiyor diğer tatlıları denemedim hiç kek bile denemedim sevmem pek tabi herkesin bünyesi farklı sizde bence 1 dilim yiyin yükselirse yemezsiniz yükselmezse dilimlerinizi artırırsınız