NewbieMommy minik_kurabiyeee evet hazır olanyani benim diyetisyenim içine meyve doğramadan yiyebilirsin demişti. Normal şeker ile yapacağım inşallah birşey olmaz🙈
minik_kurabiyeee NewbieMommy ay inşallah valla ben denedim saatin dolmasını bekliyorum ki ölçeyim 😂 inşallah yükseltmemiştir açlık 88 çıktı
NewbieMommy minik_kurabiyeee ben açlığı ölçemedim ama akşam tokluk; 133 çıktı (3Yarım pide+ayran+helva) 2.saati de ölçtüm 157 çıktı ama 2.saatin sınırı kaç bilmiyorum öylesine bi ölçeyim dedim ben :/
minik_kurabiyeee Sabrusebat yaa az kalmış sizin de her şeyi sayılı tüketmek zorundayız yaa 🤦🏻♀️ Çok sıkıldım bu durumdan
minik_kurabiyeee NewbieMommy ilk saat çok iyi de ikinci saati yükseltiyor karbonhidrat genelde 2. Saatinde 120 altı olması isteniyor canım yoğurt falan tüket düşer inşallah
minik_kurabiyeee NewbieMommy rica ederimm. ay benimki çok yüksek çıktı 185 çıktı ama geri düştü çok şükür
minik_kurabiyeee NewbieMommy evet 1.saate öyle çıktı ama fazla yedim kendime göre ikinci saatin yüksek çıkmış canım onda da karbonhidrat yediğin içindir
Merveee000 minik_kurabiyeee tatlı şekerimi yükseltmiyor ama un içeren herşey tavan yapıyor ben genellikle fıstık sarması yiyorum çok seviyorum
minik_kurabiyeee Merveee000 bende de öyle tatlı çok fazla yükseltmiyor ama ekmek pide poğaça çok yükseltiyor
Merveee000 minik_kurabiyeee ve bunun bir çaresi yok gibi duruyor hayatımız boyunca uzak durmamız gerekiyor 🥺
minik_kurabiyeee Merveee000 ay gerçekten çok zor inşallah doğumdan sonra geçer yaaa ben artık istediğim her şeyi yemek istiyorum 🥺