minik_kurabiyeee şeker ölçümü yapmıyorum ne kadın doğumcu ne diyetisyen ölçüm yap demedi, dahiliyeye de yönlendirmedi sınırın çok az üzerinde çıkmışti şeker, doktor da tam bir şeker hastası sayılmazsın falan dedi. Ölçüm olmayınca daha çok korkuyorum farklı şeyleri deneyip en azından cikarmayanlari yemek yerine listemin dışına çıkamıyorum. Ama onlari yedikten sonra iki gün başım ağrıdı artık şekerin yükselmesi mi stres yaptım pişman oldum ondan mı, bir daha öyle baş ağrım olmadı hiç. Belki de ilgisi yoktu bilemiyorum ben hemen tatlıya yordum.