İçime hamilesin gibi doğdu bugün hatta foruma da sama yazmak için girdim aklıma geldin. Ben de senin gibi testi erken yaptım negatif gördüm negatif diye düşündüm sonra gecikmenin 2. Günü pozitif gördüm sen yeniden test yapma ama yarın sabah en kötü özele felan git test ver