Teslimenursevil aslında sizin iyiliğiniz için çok doğru bir öneriyle gelmiş hanımefendi. Belki biraz sakinleşip, buralardan uzak dursanız, kendinize kafanızı dağıtacak bir meşgale bulsanız daha kolay hamile kalırsınız. Stres yüzünden hamile kalamayan çok fazla oluyor. Sizi çok iyi anlıyorum inanın bana. Be kalpten söylüyorum umarım bu ay hamile çıkarsınız ama eğer değilseniz bir sonraki ay şanssızınızı yükseltmek için deneyeceğiniz ilk yöntem kafanızı rahatlatmak olmalı. Psikolojik olarak beyninize hamileyim sinyali vermek vücudunuzun öyle davranmasına ve hormonlarınızın bozulmasına neden olur.