Neva_aydn MeAy inşallah benim bat 20 heyecanla bekliyorum inşallah olmayız ya hayırlı haberler alırız
Neva_aydn mucizem4423 benimde aynı gel beraber bekliyelim ama inşallah olmayız ya çok heyecanlandım şuan
Prmdkanneee Efnan-77 ay benim de aynısı ve testin de cidden çizgi varrr, yumurtlama hangi gündü sizinnnn 😍
ey_ber MeAy benimde bat 13 bakalım tuttu mu😀 ben ama gecikmedigi sürece test yapmiycam güzel haber alirsam buraya yazicam inşallah
HESA20 _Feslegennn__34 başından sonuna kadar bni anlatmışsın cnm test hariç bi test yapmadım ama belirtiler aynı düzensizlik aynı tarihte aynı😃inşallah hamileyizdir🤲
_Feslegennn__34 fthnf_ benimde çok baldirlarım ağarıyordu kaç gün boyunca sonra geçtı şüan yok sizinde mi agrıyordu
MeAy ey_ber yumurtlama takibi yapmadım ben, 22 ocakta reglim bitti ve sonrasında iki gun arayla degerlendirme yaptımm umarimm tutarrrr 😍 evet ilk cocugum olacak rabbim nasip ederse, bir tane bos gebeligim var kurtaj olmustum