MeAy benım 7 Ocak ama benim adetlerim zaten düzensiz dün gebelik testi yaptım akşam yemekten sonra sabaha beklememiştim ama oda negatif çıktı çok mu erken yaptım bilmiyorum ama belim çok ağrıyor ve baldırlarım bu gebelik belirtisi mi onu bilmiyorum ama