Defnesmom_ Hatice_70 son 3 gün 2 ocakta sezaryen olucam 39+1 oluyorum o zamana. 38+2 de gittiğimde 3505 kgdi bakalım kaç kg doğucak
ElifKarata Hatice_70 23 te kızımı kucağıma aldm smdi 29 olucam artk oglusumu da alaym kucağıma yeter 🥰🤣 baglasalar baglatmayi düşünüyorum.
Eminefidan Son 52 kaldı inşallah 🌸 ilk gebeliğim bana günler geçmiyor gibi geliyor yaa. Çabuk geçiyor diyenler nasıl yapıyor onu bı formülü varsa verin kızlar,😂😂
Basinc Hatice_70 yanılma payı var doktorum öyle dedi 2600 var ve iştah çok kötü zor besleniyorum kendimde zayıfım inanmıyorum o kiloya hayirlisyla bakalım
ElifKarata Hatice_70 yok canm ya rabbm evlatlarıma sağlık uzun ömürler versin isteyene versin çocuk. Bana yeter 2 tmm 🤣🤣 gelecek sunmak zor doğurmak bisey değil
Eminefidan Hatice_70 olabilir 😂 benim eşim gece çalıştığı için sabahları erken uyanıyorum gece gidip sabah geliyor işten her gün saat 7:30 8:00 gibi ayaktayım maalesef 🤦🏻♀️
Olivia Son 40 bizimde insallah ama 25 falan diye düşünüyorum 38 haftada gelir gibime geliyor nedense 😀iki oğlum var kizimi bekliyorum 26 yaşındayım 🥰 zaman hiç geçmiyor üstüne ağrı falan çok zor bu seferki valla 😀
Eminefidan Hatice_70 maalesef gündüz uyuyamıyorum. Ne kadar uykum olsa da uyuyamam . Böyle bi içim geçer max15 dk 😂 hemen uyanırım . Halbu ki uyuyacak vaktim de oluyor. Keşke şöyle bir iki saat de olsa uyusam.