Hatice_70 Ikimelekannesi_ Allah’ım kolaylık versin inşallah 😊 gurbet ayrı zor eş yokken daha zor allah sabır versin ama yanınızda kızınız varmış en güzel yoldaş 😍😍
Hatice_70 Hilal0453_ aynı yaştayiz 😊 genç anne olacağım için çok mutluyum 😍 sende de öyle mi sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Hatice_70 Ziynetdefne16 ilk bebeginiz mi sezeryan olup olmayacağı 36. Haftada belli oluyor galiba demi çatı muayenesi ile
Basinc Hatice_70 yanılma payı var doktorum öyle dedi 2600 var ve iştah çok kötü zor besleniyorum kendimde zayıfım inanmıyorum o kiloya hayirlisyla bakalım
ElifKarata Hatice_70 son 39 benm uygulamaya göre 🥰🥰🥰 ben 29 diye hesap ediyorum sezaryen olcam çünkü 34+2 de kontrolm vardı 2600 gram olms
Hatice_70 ElifKarata bende 34 haftalıkken kontörlüm vardi 2400 dü sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 😍
ElifKarata Hatice_70 amin canm inşallah 😇🥰 saya saya azalttk günleri ama son ay baya zormuş unutmuşum 5 sene gecti Bi önceki doğumun üstünden 🤣
Hatice_70 ElifKarata sizde genç anne olmuşsunuz ozmn profilinizde genç görünüyorsnz😍 ben genç anne olacağım için çok mutluyum 🫣😍😂
ElifKarata Hatice_70 23 te kızımı kucağıma aldm smdi 29 olucam artk oglusumu da alaym kucağıma yeter 🥰🤣 baglasalar baglatmayi düşünüyorum.