Merhaba kızlar 15 haftallikken doktora gittim kendi doktorum bağdaş kurdugu için bebeğin cinsiyetini göremedi gelecek ay bakalım dedi bende çok merak ettim için özel de 1 doktora gittim ilk defa gittim bu doktora %90 kiz dedi haftaya gel tekrar bakalım ama dedi bu haftalarda yanılma olabilir mi acaba ? Başına gelen var mı?