Zbdy_27 6+6 haftalık hamileyim ilk gebeligim ve bugün kahvrengi lekelerim gelmeye başladı korktum doktoruma mesaj attım cevap vermedi sizce düşük mu yapıyorum 😢
Zbdy_27 Bebekkkk çok korkuyorum gerçekten yatsı namazini kılmak için durdum hissettiğim bişey geldiğini baktım kahvrengi leke 😢
Kaktuscekirdegi Zbdy_27 Benimde olmuştu bir kaç hafta önce kahverengi seyrek lekelenmeler normal demişti doktorum bende panik olup ertesi günü gittim kontrol ettirdim herşey normal çok şükür kırmızı ve yoğun lekelenmelerden korkabiliriz demişti doktorum tabi sen yinede doktorunla paylaş ondan bilgi al
Zbdy_27 Kaktuscekirdegi çok teşekür ederim bir nebze de rahatladım ara ara oldu zaten şuan sadece daha çok hissetigim için korktum paylaşmak istedim Allah razı olsun çok tesekur ederim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim ❣️
Hasretkaraca Benim de olmuştu ama doktor normal demişti siz bi acile gidin progestan verirler serum falan takarlar soğuk kanlı olun
Kaktuscekirdegi Zbdy_27 Çok normal bende çok endişelenmiştim kendi korkumu gördüğüm için yazmak istedim Allah razı olsun hepimiz minişlerimizi sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim🫶🏻
Hasretkaraca Zbdy_27 ilk iki ay ara ara oldu ara ara dediğim zamanlar da hamile kalmadan önce adet olduğum tarihlere yakın tarihlerde lekelenmeler geldi doktor rahimin ağzındaki biriken atık kaplardır dedi
Altin23 Zbdy_27 kahverengi leke ile kalbinin durduğunu öğrendim. Arkadaşım kırmızı kanama ile gitti progestan ile düşüğü önlediler. Hemen acile git.
Esin_16 Zbdy_27 5+4 benimde. Bende bu gece kahve rengi leke gördüm akıntı gibi çok az. Herkes yerleşme lekesi diyor ama korkuyorum bende. Acile gidip görünebilirsin. Benim suan yok sanırım. Olursa tekrar gidicem hemen umarım kötü bişey yoktur 🤲🤲🤲
Dilara_0 Esin_16 sizde meraklanmayin kahverengi hafif akıntı halinde ise yerleşme kanamasıdir lakin kan ise direkt acile gidin tabi ki. :)
Dilara_0 Zbdy_27 kahverengi ise meraklanma bende 2.ye hamileyim 5haftalikken kanamam başladı şuan 7. Haftamdayim sadece kahverengi lekelenme oluyor bu da bebek rahime yerlesiyor sadece kanama olduğu takdirde az da olsa çok da olsa hiç farketmez hemen acile git. Senin dediğin şuan kahverengi yerleşme yaşıyorsun yeni olduğu için benim gibi meraklanma canım kendini sıkıntıya sokup da daha kötü etme kendini 🥰
Baahar4549 Zbdy_27 Vakit kaybetmeden acile gidin. Gebeliğin hiçbir döneminde lekelenme ve kanama normal karşılanmaz. Kanama alanı oluşmuş belli ki bunun sebebini bulup ona göre tedaviye başlansın.
Sym17 Hiç telaş yapma sakin ol çok normal şekerim ama yarın erkenden dr a görün benim de oldu dr kıpkırmızı taze kan görmediğin sürede korkma demişti 12. Haftaya kadar ara ara kahverengi lekelerim oldu içinizi ferah tutun yarın görüşün doktorunuz ile