umrumdadegil Seher_coban ya muhtemelen emzirmeyle alakalı gecikti ama için rahat etsin tabi nolur nolmaz böyle şeylerde olabiliyor hemen dogumdan sonra daha çok küçük bebişin de
Seher_coban umrumdadegil Allah hayırlısıyla eline ayağına kavuştursun hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim🥰♥️
Seher_coban br2023 öptüm 😘teşekkür ederim İnşallah sizinde gönlünüzce olur rabbim istediğiniz vakitte nasip eylesin 🙏🏻♥️🥰
Btlgndz br2023 18+4 haftalık hamileyim hala hiç bir belirtim yok ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne başka bişey arada kasıklarım ağrıyor ama test yaptığımda çok belliydi benim ki sadece adet ağrısı gibi kasıklarımda ağrı oluştu o kadar
Gul_se77 2 gun gecikmede nasıl durabiliyosunuz ya ben daha adetim gecikmeden test yapmıştım 😅😅😅 Kasık agrisi çok olmuştu bende ilk belirti olarak
Dolis br2023 bence iki gün gecikmiş se test yapın varsa mutlaka çıkar bu skeil daha. Çok düşünür sunuz. Adet öncesi bile testle öğrenen çok insan var