br2023 3 hamileliğim 3 ünde de adet tarihimden önce rahmime bıçak saplanır gibi adet sancısı çektim bide ilk adet günü ben hep öyle anladım çünkü normalde byle bir hissiyatım olmuyordu bide göğüs ağrısı daha çok oluyordu inşallah vardır canım Rabbım aratmadan gönlünüze göre versin inşallah