Aybarssmom_ ben de trendyolda raj diye bir markanın korsesini aldım sezaryenden 10 gün sonra normal doğumdan 3 gün sonra takılmasını öneriyorlar ancak özellikle mesanede sarkmaya sebep oluyormuş daha sonrasında idrar kaçırma problemi yaşanabilirmiş doktoruna bir danış istersen ben öyle yapacağım