Yazmelegi_ Aybarssmom_ ay ben biraz kullanmıştım ama burda organ sarkmasi yaşayanlar varmış korktum valla
ElifKarata Aybarssmom_ evet bende duydum organ sarkması yapıyor diye maalesef. Bebek doğduktan sonra organlar geri yerine oturuyor korse takip sıkıştırarak biz bunun doğal olarak olması gerektiği gibi olmasına mani oluyorz.
Zehraumut Aybarssmom_ bende merak ediyorum korse olayını ama korkuyorum da sende mi sezeryan oldun kuzum
Nurmert Aybarssmom_ benim doktorum hastane çantasına istedi hastaneden çıkarken giyip çıkmamı istedi marka olarak değil de sadece kilot korse olmasını istedi
karaguzelirem_ Yamuna korseyi çok öneren var doktoruma sorup eğer uygun görürse bende ondan almayı düşünüyorum
3438FG ElifKarata Ee nolacakmış peki takılmaması mı gerekiyormuş ? Ay böyle şeyler görünce korkuyorum 😂
ElifKarata 3438FG bilmiyorum ki 🤣🤣🤣 okuduğum yorumu yazıyorum burda okudum daha yeni organ sarkması yaşamış arkadaş ameliyatla duzeliyormus dün veya önceki gün okudum çok yeni
Zehraumut Aybarssmom_ benimde ilkim normaldi takmamıştım bundada göbeğim felan yok aslında normal ama korkuyorum sarkmasından doğuma 70 ile girdim 62 im Şuan
ElifKarata Semrabaris 🤣🤣🤣🤣 kız normallede sezaryenlede bebek ordan çıkıyor 🤣🤣🤣 organlar yerine yerlesiyor oyledir yani gerçekse bu olay
ElifKarata 3438FG ben ilk doğumda takmadım göbeğim hiç sarkmada kalmadı da oyuzden yine takmicam sorun yok benm için takacalar Bi düşünün derim 🤣🤣🤣🤣
Semrabaris ElifKarata yaa bildiğim kadarıyla alttan sarkma oluyor hatta ileriki yaşlarda da ameliyat oluyor bazı kadınlar