babyy__ Kaşıntınıza çözüm ararken kaosun içinde kalmış postunuz geçmiş olsun 🙂 Tam olarak aynı kaşıntı şeklini yaşıyordum. İdrar tahlilim temiz çıkıyor ama dış kısımdaki kaşıntı durmuyordu.Normalde ağda yöntemini kullanıyorken hamilelik sebebiyle jilete geçtim. Bu daha da artırdı kaşıntıyı. Doktorum, herhangi bir ilaç kullanmanı istemiyorum, dedi. Sık sık ılık suyla yıka, günlük ped kullanma ve sık çamaşır değiştir dedi. Ben yıkama suyuna az miktarda da olsa sirke katıp yıkadım. Bunu da aile hekimim önermişti. Üçüncü yıkamada rahatlamaya başladım açıkçası.En önemlisi nemli kalmaması yani çok sık çamaşır değiştirmek. Sana da iyi gelir mi bilemiyorum ama istersen bir danış doktoruna. Geçmiş olsun.