babyy__ Canım sen temiz tut kurula evde varsa travazol krem kullan yoksa yarın eczaneden Gyno lomexin krem ve fitil var onları kullan ben doktoruma sormuştum önermişti gebelik de mantar enfeksiyonu inatçı olur hemen geçmez demişti ben 15 gün çektim artık dayanamadım gittim bana bunlatı verdi iç çamaşırı giyme evin içinde çok da suyla yıkama çünkü zaten vajinanın yapısal özelliğinden dolayı kendini temizliyor sen sadece dikkat et bunlara 1 ya da 2 güne rahatlarsın