denizmanzarasi Hamileliğinizi ilk öğrendiğinizde testiniz nasıl çıkmıştı kızlar, benim çok ama çok silikti hatta bir tek ben görebiliyordum 🙈🥰
Esra1965 denizmanzarasi [https://mutluresim.com/images/2023/12/30/nTx0MG.jpg] Atmak üzereydim hiç ümidim yoktu tekrar bakmak istedim ikinci çizgi belirmiş 🤣 2 ay öncesinde kürtaj olmuştum oysaki o yüzden beklemiyordum olan gecikmemi kğrtaja bağlamıştım
Efnan3443 benimde böyle hata inanmadım iki gün sonra hastaneye gitim kan testinde beta 603 cıktı ama çok sevindim çok güzel bir duygu gerçekten
Gloria06 denizmanzarasi aslında çok ilginç… üç gün sonra betam 1.200 cıkmıştı. Yani testte de çıkmalıydı bence ama belki testte sorun vardı. Beklenen adetten 1-2 gün önce yapmıştım .
Seher_coban denizmanzarasi maalesef ben şöyle öğrendim göbeğim düşmüş bastirtmaya gitcektik sonra kayınvalidemin akrabası belki hamile olur önce bir baktırın demis bizde akşam hastaneye gittik kan verdim sonuç pozitif çıktı 🥰
Youngmotherr Deletedmom_85 mutiii 🥹 ismimi değiştim ondan tanımazsın belki Ahlassmom ben bize söylediğin zamanları da hatırlıyorum çabuk geçti zamann 🥲🤍
Altin23 denizmanzarasi  İlk öğrendiğimde böyleydi.. doktora gittim 5 haftalıkmış. Sonra kalbi durdu miniğimin 11. Haftada benden gittiğinde de son hali böyleydi.. 
denizmanzarasi Altin23 başınız sağolsun.. benimde iki kaybım var Nasıl bir şey olduğunu iyi biliyorum , sağlıkla tekrar hamile kalmanız dileğiyle🌸