Glsmfth bende oldum çok uzun sürdü iyileşme sürem ama geçti ilk önce tek kullanımlık ilaç kullandım sonra yeterli olmadı antibiyotik verdi doktorum onu kullandım o baya geçirdi ama bol bol su içtim tabi bu süre zarfında çok az bi enfeksiyon kaldı onu da suyla atarsın dedi bol su iç sende en çok onun faydası var ayaklarını sıcak tut hiç üşümeye gelmiyor malum kış aylarındayız sıkı giyin çorapsız terliksiz gezme İyileşirsin inşallah 🙏🏻