Glsmfth Kızlar 11 haftalığım illet bişey idrar yolu enfeksiyonu oldum değerlerim baya yüksek ilaç kullanmaya başladım nromal yolla geçmeyince siz ne yaptınız bu aşamalarda ??
Hbsanneoluyo Glsmfth bende enfeksiyon dan korktuğum için hep bol bol su içiyordum ama değişen havalardan mı desem ne bilmiyorum sancı yüzünden acile gittiğimde öğrendim az bşy varmış Kasıklarımda hep ağrı var sendede ağrı varmı
ZehraS Glsmfth canim bende de var doktorum korkulu olmadigini soyledi ama gecmezse ilerde bana zarari olurmus sarece bir ilac yazdi antibiyotik suya katip iciyosun .yapdim bende bilmiyorum gecdimi varmi yine birde bok bol su ic dedi en doal suyla temizlenip gidiyomus idrar yapdikca
Sennu Glsmfth bende oldum çok uzun sürdü iyileşme sürem ama geçti ilk önce tek kullanımlık ilaç kullandım sonra yeterli olmadı antibiyotik verdi doktorum onu kullandım o baya geçirdi ama bol bol su içtim tabi bu süre zarfında çok az bi enfeksiyon kaldı onu da suyla atarsın dedi bol su iç sende en çok onun faydası var ayaklarını sıcak tut hiç üşümeye gelmiyor malum kış aylarındayız sıkı giyin çorapsız terliksiz gezme İyileşirsin inşallah 🙏🏻
Merveakdag1 Bende çok yaşadim hamile kalmadan önce hemen sıralıyorum Bol su Sirkeli suyla yıkama o bölgeyi yıkama Monurol diye bi ilaç var o cok etkili doktoruna sorup al antibiotik diye geçiyo cunku suya katıp içiyorsun tuvaletini tutucan ama 3-4 saat öyle idrar yollarını temizliyor İllet bir durum tez zamanda kurtulursun umarim bende 11 haftalık hamişim 💕🧚🏻♀️💕
Merveakdag1 ve Nedenlerini araştır canım başlıcaları üşütme Dışarda mikrop kapma bunlara dikkat ediyorsan eşinin de görünmesi gerekir😊
Sedef-345 ZehraS benimde vardı biraz bekleyelim geçer dedi Dr um. Tekrar yaptırdım idrar testim çıktı yine enfeksiyon var :( idrar kültürü sonucumu bekliyorum ona göre antibiyotik vericem dedi. Ya bıktım artık hem koku var hem yanma hissi hemde kaşınma. Umarım antibiyotik içince geçer gider 🙏
mrshavva Bir türlü kurtulamadım doktorum da fitil verdi onu kullanıcam birde çok kaşıdığımı bu yüzden yara olduğunu söyleyince de krem verdi onu kullanıcam umarım artık geçer
Sedef-345 mrshavva bende 20 gün önce yaptırmıştım enfeksiyon çıkmıştı bugün tekrar yaptırdım testi eğer yine enfeksiyon olursa antibiyotik vereceğini söyledi . Hala kaşıntım falan var . Muhtemelen ilaca başlıycam
Glsmfth mrshavva bana da hapla fitil verdi ben hapı içiyorum bi nebze iyiym bide fitili kullanacam korkuyorum bebeğime bişey olmasından
mrshavva Glsmfth doktorun verdiği hiç birşeyden korkma bence sonuçta doktor ne senin ne de bebeğinin kötülüğünü istemez için rahat olsun
Merveakdag1 Glsmfth ne kadar oldu kullanali, sık sık wc ye cıkıyorsun yanma var dimi, idrarda kan var mı veya başka bir belirtin?
Glsmfth Merveakdag1 Merveakdag1 sık sık çıkıyorum WC ye ama cok yanma Yok 1 ay oldu şimdi başka antibytge geçti artık geçmeyince
Irmakdkm Ben toz kullandım tek kullanımlık . Ama her sabah idrara sıkışık kalkıyorum ve gece uyanmadığım için sarı rengi geliyo gün içinde düzeliyo nasıl oluyosa
Glsmfth Irmakdkm benimde her sabah sap sarı oluyor bilmiyorum ilaç kullandığım halim bu ya bide kullanmasam nasıl olacak
Vethekelif 36 ya gireceğim hiç yaşamadım ama en iyi savunma bol su içmek diye biliyorum ben öyle yapıyorum bir de pamuklu iç çamaşırı giy ve değiştir sürekli günlük. Günlük pet kullanma orayı yıkama bunlara dikkat edersen olmuyor ya da varsa en iyi mücadele yöntemi bu
Glsmfth Vethekelif İnan’ın gümde 3 4 defa iç çamaşırı değiştiyorum ama faydasız vücut üretiyor bence artık