Ezo-masum bak o konuda haklısın. Çünkü hamile kaldığını öğrendikten sonra heleki süreç zor ise kendinle ve bebişinle ilgilenmekten, sürekli tedirgin olmaktan, araştırmaktan vs kocana evine pek vakit ayıramıyorsun. Gez, dolaş, keyiflice vakit geçirin. Bebek kendiliğinden gelmez ise o zaman düşünürsün.
Allah isteyen herkese nasip etsin 💜