Ezo-masum Bilinmeyen34 değiliz cnm aslında biraz ters çıkmak lazımda yapı meselesi işte hep sonradan keşke şöyle cvp verseydim diyorum valla böyle bi kaç ay daha nasıl dayınırım bilmiyorum eğer olmazsa Allahım inşallah nasip eder 🙏
Bilinmeyen34 Ezo-masum Inşallah ama insanları bu kadar takma çünkü ben hamileyim 2.ne zaman diyolar😏 insan dediğin hazimsiz
Ezo-masum Bft61 hayırlı olsun böyle güzel haberleri duymak çok güzel ❤️Sağlıkla kucağınıza alın🙏Baya da 30 yaş üstü hamile varmış umut doldu içime
PamukveAnnesi Ezo-masum ben 26 yaşından beri çocuk sahibi olmaya çalışıyorum. 3 sene sürdü hamile kalmam. Görümcem benden sora evlendi 30 yaşında istediği ilk ay hamile kaldı cnm. Doğurganlık bi özellik bence... kalbini ferah tut. Ogün gelecek... 😊
Ezo-masum Misskaynak Ne kadar güzel sağlıkla al kucağına inş keşke bende stres yapmamanın bi yolunu bulabilsem
sibeltmkl 29 yaşında evlendim bir düşük bir kürtajım oldu sonra Rabbim 2 oğlan nasip etti. Dedim yaş gitmeden belki bir kızım olur ilk ay olmadı ama 2.ay hamile kaldım bu arada yaşım 38 oldu şuan 28 haftalık hamileyim ve Rabbim bir de kız nasip etti. Canı gönülden isteyince veriyor Rabbim. Herkese gönlünce versin inşallah
Mus-sak Ezo-masum Nasipten Öte Yol Yok Canım Canını Sıkma Ve Üzülme Lütfen Bende 32 Yaşındayım Ve Korunmayı Bıraktığımızın 2. Günü Hamile Kaldım 😌 .. Yumurtaya Can veren Rabbin Bir Hesabı Var Sabretmek Gerek ..
Oges Ezo-masum demediyse problem yoktur herhalde ya doktordan doktora da fark ediyor biri diğerini tutmuyor hakkınızda hayırlısı oldun inşallah
Erham Ezo-masum ben 32 yaşındayım 8 ay sonunda hamile kaldım kafana takma oluruna bırak yeter. Birde nacizane lütfen hamile kalana kadar burayı takip etme kafanı rahat bırak. Rabbim hayırlı zamanda versin
Ezo-masum Erham kesinlikle aslımda etmicem diyorum ama kendimi yine burda buluyorum en iyisi uygulamayı silmek aslında.
Hevii Ezo-masum bence yanlış bi düşünce yengem de ilk çocuğunu 33 yaşında doğurdu ve yine bi arkadaşım 30 yaşında evlendi etrafta sürekli buna benzer baskı görüyormuş bir yıl çocuğu olmadı , ondan sonra iş için çocuk istemedi ve çocuğu oldu stres yapma bence sedefe takviye gıda al ve kimseyi umursama
Ezo-masum Hevii hep umut kesilince yada istemediği zaman hamile kalınıyor galiba burdan okuduğum kadarıyla hep öyle gördüm.Tşk ederim cnm takviye gıda derken ne alabilirim ki