Seher1616 Bence hiç beklemeden sezeryan olun direk Allah korusun korktuğum şeylerden birisi yani neden riske atasınız ki haftası da çok güzel maşallah
Kiwitoveannesi Aysegulmer ben olsam yıl başından sonra beni sezeryana alın derdim Allah korusun zaten 37 haftayı doldurmussun kilosu gayet iyi bence rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Aysegulmer Masal-10 aynen canım benım salı günü randevum var hazırlıklı gidecem sezeryan ıstıcem doktordan