Merhaba bugun 36+6 haftalık gebeyim bebegım kılosu 3050 kg olmuş doktorum normal doğurtma taraftarıyken beni ulturasonda 2 sıra kordon dolandığını gördük.Doktorum böyle normal doğuranda var diyor ama Doktorum yılbasında yok bebek hareketlerını takıp et dedi nts de ıyı dedı hareketleri ama ben çok korktum tabi. Ben bebeğimi riske atmak istemiyorum zaten kordon dolanmasında kılo alımı yavaslıyormus son zamanlarda ne yesem kar 2 ocakta anca doktorumla gorusebılcem. Acil sezeryan istemeli miyim? Benım oyle ılla normal olsun yok sezeryan olsun diye bir düşüncem yok sadece kilosundan emin değilim bide hareket hissetmezsen ntsye girebilirsin başka doktorlarda var dedi. Başka doktorun olması doğum yaklaşırken strese sokuyor beni takipli olduğum doktorun yapması daha iyi tabıkı ve boyle bır durumda. Acaba 3 4 günde daha kilo alabilir mi içerde beklemeli miyim