Glcn-61 eğer sancı kanama su gelmesi yoksa gitmeyebilirsiniz. Nisan gelip 1 hafta sonra doğum yapanlar da var. Benim nisanım akşam gelmişti sancım da vardı ama kanama su gelmesi olmadığı için sancım da düzensiz olduğu için gitmedim acile falan ertesi sabah kontrolüm vardı o zaman gittim yatış yapmışlardı çünkü sabah sıklaşmıştı benim sancılarım