Sehbal Merhaba kızlar doktora gittim muayene oldum düşük yapmışım teşekkür ederim hepinize. Rabbim doğru zaman da tekrar verir inşallah. Sağlıkla ve sevgiyle kalın 💐🙏🏼
_almirasmom Sehbal adına cok uzuldum ama saglıklı bır gebelık olsaydı tutunurdu rabbım en dogru zamanı bılendır sız devam edın bebıs denemesıne en güzel zamanı rabbım kararlamıştır🙏