Kızlar merhaba. 6+1 ken kanamam oldu aşırı değil bir tl büyüklüğünde çamaşırıma geldi ve sildikçe geldi. Acile gittm muayene etti doktor hiçbirşey söylemedi progestan başlattı. Ertesi gün kadın doğum randevum vardı zaten doktor kesemin ortada olduğunu ilaca devam et dedi. Düşük riskin var demedi haftaya gel kalp atışına bakarız zaten sağlıksız bir gebelikse vücut bunu atar kanaman artar ve ağrın artarsa acile gel merak etme korkma yat dinlen dedi. Kanamam azaldı sildikçe geliyor koyu hatta siyah renkte geliyor fakat dün gece bir parça pıhtı geldi baloncuk gibiydi paçeteyle bastırdım patladı kan ve su gibi bişey geldi böyle bir durum yaşayan var mı korkuyorum 1 hafta beklemek zulüm gibi düşük mü yapıyorum acaba 😐