Cansucbrdmr İyi akşamlar hanımlar.. Bugün kontrolümüz vardı 39+2 günlüğüz. Bebek baş aşağı dönmüş fakat halen kanala girmemiş.. haftaya cumaya kadar kendi gelmezse yatışım yapılacak. Sizler ne durumdasınız bebekler kanala girdi mi ya da girmesi için neler yapıyorsunuz? Yürüyüş diyorlar ama havalar malum..🤷♀️ Korkular da sardı bir yandan🥺
Hsynsedefcbn Cansucbrdmr 39+5 doğum pozisyonunda 2cm aciklik ve gelmeyen bir paşamız var :) hayırlısı ile doğum yapariz inşallah allah hepimizi bi avazda kurtarsin
asminko345 Cansucbrdmr 38+0 ız bizde heyecan dorukta bekliyoruz yalancı sancılar gelip gidiyor 🤦♀️ Artık sıkıldım hamile hamile dolaşmaktan 🙄 Oğlumu istiyorum Allah’ın iziniyle yanımda 🙏💙
Aysecann Cansucbrdmr ben de 38+2 yim gebeliğe bağlı hipertansiyon riskim var 3 gün önce tansiyonum yüksek çıktı eğer cuma günü de idrarda protein çıkarsa tanı kesinleşecek bakalım hayırlısı
Aminem SeymaCbci bende 37+5 tam 🤦♀️ cuma cati muayenesi yapcak doktorum. Yalancı sancı dedikleri henuz bende yok. Ama bacak bel ve bacak arası agrım çok oluyor. Siz ne durumdasınız ?
Busradncbz iremturan bu kızlar neden böyle nazlı😣 40+3 bizimkininde gelesi yok.stresten çok kötü oldum ya hiç bişey yapasım yok.bana doktor 41 dolunca almak zorundayız dedi 42 yi beklemiyormuş
Busradncbz Cansu10 bende 40+3 ün 1 cm açıklığım var sancım yok.bende bebek kakasını yer diye korkuyorum.doktorun pazartesiye kadar beklemende bi sakınca buldumu senin acılman var mı canım
ElmasBurhan Srn bende aynı haftadayım canım acayip bell ağrısı boyun ağrısı var bugün kontrole gittim gayet normal artık dedi doktorum
Srn Aysecann Allah şifa versin cnm benimde beşinci aydan itibaren sürekli bayılıyordm dr tansiyonun yüksek dedi sonradan tansiyonum normaldir bayilmalarim devam edince kan sayımı yaptı Dr kansızlıktan bayılıyormusum😣😣
secilertu Aysecann çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.. belirtileri nasıl farkettiniz acaba ? Bende de baş ağrıları olmaya başlamıştı tansiyona bakıldı 4 saat arayla 14/9 ve 12/7 çıktı.. Takip ettirin denildi.
Cansucbrdmr Busradncbz o korku bende de var canm ama doktora bıraktım. Haftaya cumaya kadar (40+5e) bekleyeceğiz bu tarihe kadar sakınca görmedi. 🤷♀️
Armgn Cansucbrdmr ben günlük yaşantım dışında hiç bir şey yapmadım yemek temizlik ev işleri işte yeri geldi 3 gün yattık yeri geldi 3 gün gezdim ama hiç düzenli bir şekilde yürüyüş falan yapmadım 36.haftadan beri bebeğim kanalda 38+2 oldum bugün 2 cm açılmam var hiç özel bir çabam Yok 😄
Cansucbrdmr Armgn değil mi aslında öyle afedersin bi tarafını da yırtsa insan girmeyeceği varsa girmiyor. Tamamen akışına mı bıraksam acaba bazen bu düşünceye kapılıyorum ben de ama sonradan da ne yapsan kârdır belki faydası olcak diyorum öyle kaldım arada🤷♀️
Zumrutbaran Busradncbz hurma yemek kolaylaştırıyormuş diye duymuştum bi deneyin isterseniz günde 1 tane
Cansucbrdmr Busradncbz evet canm max 41 dolunca alıyolar. Keşke kendileri gelse de müdahale etmek zorunda kalmasalar😔
imera_ferammm53 Busradncbz aynen bizde şu an 40+3üz devlette olmama rağmen Pazartesi’ye kadar gelmezse suni sancı denenicekmiş cidden nazlılar 😣
Cansu10 hamide1905 bizimde kilo artıyor 4100 ölçtü bugğn doktor sonumuz sanki sezeryan gibi gözüküyor
hamide1905 Benimde 38+3 bebeğin kilosu gittikçe artıyor kanal daha girmemis normal dogum istiyorum ama nasil olacak bilmiyorum
YsmnNuh Bende bugün 40+0 oldum gündüz nişanım geldi simdi de ara ara ağrı ve kasılma oluyor ama tam düzenli değil bekliyorum inşallah doğum yaparım 😀💙