bebeksu0 evet kızlar başlıkta da yazdığı üzere tam olarak bunu hissediyorum vajinama sanki böyle bıçak saplanıyor gibi anlık bir acı ve sızı oluyor daha nasıl tarif ederim bilemedim 38. haftadayım yaşayanlar var mı acaba neden böyle oluyor anlamadım
bebeksu0 Melike_4949 bebeğin hareketi yok şu anda mesela sakin ama vajinanı öyle bir acı giriyor ki Tarif edemiyorum yani sızlama desem değil ağrı desem değil
Seymom bebeksu0 Melike_4949 merhabalar anlattığınız gibi bende de aynı durum var baya geçmiş ama ne oldu sormak istiyorum doğum başlatan bir şey miymiş? Ne kadar sonra doğumunuz oldu sancı mı ne bu 🤭🫠
Ayseumut bebeksu0 açılmanız başlamış olabılır geçende burda bırı yazmıstı elektik çarpar gıbı ağrı giriyor dıye meger acılması başlamıs
bebeksu0 Ayseumut he evet işte doğru terim bu elektrik çarpması😂😂 Bir gün önce doktor kontrolüm vardı açıklığım yoktu çatı muayenesi oldum hatta
Annabelle bebeksu0 Benim de oluyor canım Google’da baktım ama doğum belirtisi değilmiş bu. Bebeğin yaptığı baskıdan oluyormuş