Ezgi0101 nikah hazirligi yapilirken ne tedtleri yapildi hic bilmiyorum o aralar kendimizde degildik hic neye bakiliyo bakildi hic bilmiykrum ama kan verdik esimde bende, sonra romtgen felan cdkildi bi sirun cikmadi. Saglik ocagina saglik daporunu alaya gittigimde doktorun imzalamasi gerekiyomus onu imzaladi bu da sorun olmasiginin beleitisi galiba. Bu arada kan uyusmazligina bakiliyo diye bikiyorum bizim kan uyusmazligimiz var yani ben negatif esim pozitif uyusmazlik olabilcegini ben ilk gebeligim icin gitigimde ogrendim uyusmazlik oldugunu oncesidne hic bilmiyodum