Kızlar merhaba dün burdan bir konuşmaya rast geldim sağlık ocağında yapılan testle alakalı aile hekimimi aradım bilgi aldım ve hemen yaptırdım size de bilgi vermek isterim .
Ben 9+3 haftalığım daha ileri olanlar yapamayabilirmiş bu testi eşinizle birlikte gidip tamamen ücretsiz sağlık ocağında kan veriyorsunuz ama işin can alıcı kısmı 2-3 ayda çıkıyor test bu sebeple hamileliği ileri haftalarda olanlara yapılmıyor hatta hamile değilseniz düşünüyorsanız da gidip kan verip tarattırabilirsiniz yaptırmakta fayda var diye düşünüyorum hepinize sağlıklı haberler diliyorum 💕