Elv3256 her ilacın her bünyede yan etkisi oluyo. Biraz daha dayanmaya calis. Halsizlik oldukça fırsattan istifade bolca uzan yat uyu. İlk şiddetli sancılar çıkınca yükleme yapıldı nidicard ile bana. Yarım saat arayla 3 tane aldım. Sonra 6 mi 4 saatmi ne o şekilde aldım ilacı hastahanede yatarken. Hatta 1 dk bile uyuyamadim hastahane de yatarken. Cok agrim sancim vardi bide ilac migrenimi tetiklemisti. Bende de agrilar oluyor uzanıyorum. Asla eğil doğrul yapmıyorum asla. Cok yavaş hareket ediyorum kaplumbağa hızlı kalır yanımda. Doktorum aylardır tembihliyor zaten ama artık daha da ağır hareket ediyorum.
Bende erken olsun istemiyorum ama ne yazildiysa onu yasiycaz bolca dua et çünkü başka elimizden gelen bi sey yok. Ne kadar ilac da kullansak hepsi tedbir amaçlı garantisi yok. 😔