gokcen3232 bende 32. Hafta içindeyim. Rutin kontrol için hast gidince nst çekimi yapıldı. Agrim yoktu başta nst sirasinca sanci çıktı. Sonra adet ağrısı ve dizlerime doğru inen bi agri başladı. Ebe bu ağrının doğum ağrısı olduğunu söyledi. Nst ye bağlanmaya devam ettim. Sancılar arttı. O gün yatırım yapıldı. Ilac yuklemeleri serumla ile bi miktar agrilar durduruldu. Sonra taburcu edildim. Hala ağrılarım devam ediyor. Kasilmalari takip ediyorum evde. Bunları korkutmak evham yaptırmak için yazmadım ama siz yine de kontrolunuzu aksatmayin. Neden olduğunu bilmiyorum bu hafta çok kişiyle denk geldim hastahanede bi anda sanci çıkıp agri başlayan 😔😔