Lumlum Fatmaadibelli eğer zayıfsanız yüksek bulmuş olabilir benzer durumu ben de yaşıyorum şu an benğm 97 ydi dahiliyeye yönlendirdi
Lumlum Fatmaadibelli şu an şeker takibi yapıyoruz bi hafta boyunca ölçtüm ama doktora gidemedim bir de şeker testi önerdi bi de size ne dediler