Kup14 Medipol Çamlıca doğum ücreti bilen var mı hanımlar doğumum şubat mart gibi olacak Şuan yakın zamanda zam oldu muayene 950 tl oldu fakat doğum ne kadar bilmiyorum. Bir de ocaktan sonra tekrar zam olur mu bilgisi olan var mı ?
Ugurhilal Kup14 ben geçen hafta Salı günü konuştum muhasebeyle muayeneye yeni zam gelmiş ama yeni yılda tekrar gelmez dedi sezaryen 13.000 dedi ama ona zam gelecekmiş 25 olur mu dedim yok olmaz dediler tam bilgi vermediler ısrarla sorduk ama yeni yılda gelecek zamları bekliyorum bende
Waffleveliyaninannesi Kup14 yaa ben de oraya gidiyorum sizden öğrendim şimdi muayene ücretinin arttığını. Normal doğum fiyatını öğrenirseniz yazar mısınız benim aylık muayeneme daha var da
Reyreyli Kup14 ben dün muayeneye gittim doğum ücretlerini güncellemişler normal doğum 18.000 sezeryan 22 bin olmuş. Ayrıca mesai dışı doktor çağırma ücreti 8.000 tl. Bu kadar zam beklemiyordum en son normal doğum 10.000 tl idi
Humeyraynk Bende Çamlıca medipolde gidiyorum 9 Ocak için randevu aldım muayene 950 deyince biraz şaşırdım doğum ücretini sorduğumda belli değil demişlerdi gidince öğreneceğim 😄
Humeyraynk Kup14 bugün aradım hastaneyi normal doğum 18.000 zorunlu sezeryan 22.000 istekli sezaryen 35.000 olmuş
zeynepsg Reyreyli mesai dışı derken yani gece doğum başladı diyelim kendi doktorumuzun doğum yaptırması için bi de ekstra para mı istiyorlar?
Reyreyli Edanur65 Edanur65 maalesef öyle bana bu zam aşırı geldi açıkçası diğer özeller konusunda bilgim yok ama :( doktoru mesai dışı çağırma ücreti de çok fazla bence aylarca muayene oluyorsun para veriyorsun bambaşka bilmediğin bir doktor doğumuna geliyor tuhaf
Edanur65 Reyreyli ben erdem hastanesinde olmayı düşünüyorum Şuan 7.900 ama benim zamanımda ne kadar olur hiç bilmiyorum kestiremiyorum
mavilikler7 Edanur65 Çamlıca erdem hastanesi şu an muayene ücreti 750 TL normal doğum 10500 TL zorunlu sezeryan 12 bin isteğe bağlı sezaryen 27 bin olmuş şok oldum başka hastane arayışına geçtim şu an
bkre_crk_ Edanur65 camlica erdeme bnde sordum ocakta zam gelicekmis dediler 4 ocakta sormaya gidicem 😆