Dün adetimin ilk günüydü daha geçmemişti ama bulantım uyku hali idrar testi yaptım pozitif hemen doktoruma gittim ultrasonda baktı kese vardı bende gördüm bthc istiyelim dedi bugün aradım 74 lerde olduğunu söyledi doktorum yarın gelmemi söyledi başına daha önce gelen var mı neler yaptınız