Mesa3333 Sezaryen doğum sonrası kullanmak üzere almayı düşünüyorum.ilk gebeliğimde de kullandım ama uzun zaman oldu bedenini hiç hatırlamıyorum ve bu defa daha fazla kilo aldım .80-85 kilo olanlar kaç beden tercih ettiniz 💙
likesah Mesa3333 77 kiloyla doguma girdim boyum 1.64 karnim da bayagi buyuktu l beden rahat oldu ne dar ne bol.
gulsenmstf Mesa3333 canım ben almadım normal ped vardı ihtiyacım olmadı senin olablirmi bilmiyorum ben 10 gün kanamam oldu 3 gün kanama dgerleei kahve rengi lekelenme şeklinde olmuştu hani rahat geçirdim o yüzden bseybdiyemiyorum al veya alma dye
Naressmom1644 Bitanem kolona göre alınmıyor ki o. Karın çevreni olcuyorsun ona göre alıyorsun. Trendyol dan ölçü listesine bakıp ona göre sipariş verebilirsin
ikiprensannesi53 Mesa3333 trendyolda aşırı pahalı şok marketten L beden al ilk dogumumda 86 kiloydum L güzel oldu
nazazra24 Mesa3333 kuzum ben 107 kilo ile girdim doğuma tabi doğumdan sonraki 20 gün içinde 97ye düştüm bebekti plasenta bebeğin suyu benim tuttuğum ödem derken 10 kilosu böyle gitti ben L beden almıştım tam olmuştu bana sen garanti olsun diye L alabilirsin tam tutsun vücudunu