Dlnipk İçinizi ferah tutun bende ilk tetanoz aşısından sonra 2 gün bebeği hissetmedim bu yüzden korkup doktora gittiğimde her şey yolundaydı doktorum aşıya bağladı ilk ⅔ gün normal Allah’ın izniyle sıkıntı olmaz
Sevdekusu1 Bende 3 gün önce oldum tetanoz aşımı bugün maşallah bebeğim hareketliydi baya. İçiniz rahat etsin bi an önce gidin doktora görünün
rmyscmc meelooss kendinizi kasmayın bebek hisseder bu sefer beklersiniz oynamaz karnınıza dokunun yer değişerek yatın rahat olun hissedersiniz
Serendipity16 meelooss bende bugün aşı oldum hareketlerini pek hissetmedim ama bu haftalarda düzensiz oluyor diye çok takmadım 19+2’yim
Serendipity16 Momlia evet dinleniyor bende bugün sordum daha haftan küçük net duyamayabiliriz dedi 20. Haftalardan sonra daha net duyuluyormuş
meelooss gencbir_anne çok şükür hareketlerini hissettim gitmedim o yüzden doktor randevumada az kaldı 🤲🏻🥰
Tugbacds Aynısını bende yaşadım canım cuma oldum aşı ctesi pazar hareket yoktu korktum ptesiden sonra başladı oynamaya bekle biraz devam ederse git
Azraannesi meelooss kimse bana böyle biseyden bahsetmedi hatta birinci hamileliğimde olmadım bu hamileliğimde olmak istiyorum 19+5 haftaligim
meelooss Azraannesi sağlık ocağına kayıt açtırdınız mı aşı için onlar gün veriyor yada arıyorlar gel diye