Sakin ol hiç stres yapma zaten aynı güzergahta gidiyorsun benim daha sınav başlar başlamaz yolun ortasına 10 kişi atlamisti orda Bi stres oldum ama Allah’tan komisyon çok çok iyiydi rahatlattı beni konuşurken o kadar derste arabayı hiç stop ettirmedim sen tut sınavda kırmızı ışıkta stop ettir 🫠 ama komisyon ona da bisey demedi hemen çalıştır devam et dedi çok şükür geçtim neredeyse 1 yıl olacak bende daha geçen hafta çıkarma başvurumu yaptım bugün yarın elimde olacak ehliyetim 🤗 ilkte geçersin inşallah sende