Mervesrsy benim 2.gebeliğim su içmediğim zamanlarda daha çok kasılmam oluyor. O yüzden bol su içmeye çalışıyorum. Yorulunca da kasılma olur tabi. Önemli olan sık sık olmaması. Dinlenmek ve kendini yormamakta tabi. İlk gebeliğimde ben zorlanmıştım mesela 32de erken doğum riski atlatmıştım ama yoğun stres yaşadığım için olmuştu o.