Parlakk Kizlar 29+2 yiz 3 saattir karnım çok sert bebek hareket ediyor ama hiç böyle olmamıştı bu kadar sert olması normal mi acaba
sevdenurnur Parlakk karnım çok sert ayagı kalkınca yuruyemıyorum resmen uzanınca daha rahat bebek hareket edıyor ama yaklasık 2.5 saattır böyleyım ılk kez oluyor
Parlakk Sibelarin2 bu kadar saat olmasi normal mi diyorsunuz ikinci gebeliğim ama ilkinde hiç yaşamadım
Sibelarin2 Parlakk hareketlerini hissediyorsanız bir sorun yok bence yine de çok fazla sertse bir doktora gidin içiniz rahat etsin
Parlakk Alan_Yeliz benimde hep kısa sürerdi dinlenince geçerdi bugün bu kadar uzun sürdü bende anlamadım
Aylinbat Bende de kısa süreli oluyo. Eğer sıklığı artarsa duşa giriyorum. Ev içinde yürüyüş yapıyorum iyi geliyor geçiyor. Uzun sürüyorsa dr mutlaka söyleyin
Parlakk gizem-cbn hiç bilmiyorum inanın ilk defa oluyor bu kadar uzun dediğiniz gibi geçmezse gideceğim
2lokummannesiii sevdenurnur sık sık kasılmanız oluyorsa sıkıntı. Doktora gidin. Bu kasılmaların arası 5-3 dkyr düşünce doğum başlıyor.
Parlakk sevdenurnur bende aynıyım duş aldım biraz iyi geldi sizde deneyin devam ederse hastaneye gideceğim
Mervesrsy Merhabalar ben de 29 +2 günlüğüm ara sıra bende de aynı sertleşme oluyor ama dokununca hareketleniyor toparlıyor sanırım bir sıkıntı olucağonı düşünmüyorum böyle olduğunda ne yapıyorsunuz dinlenmek mi gerekiyor