kadirvefam Merhabalar 28. Haftalık olduk bende kullanıyorum oksapar bugün bitti doktor bir kaç kutu yazdı 1.100 lira tuttu bütçem yetmediği için sadece 3 kutuya 450 lira ödedim vanda oturuyorum bana gönderebilirseniz çok dua ederim size
Nazcelkk Ulviyedlnn merhabalar İstanbul Avcılardayım.. karsı odemeli gönderirseniz iğneleri ben alabilir miyim