Kahramann07 ben oğlumda dogumumu yaptıran Dr uma gittim bi defa gecen hafta Gülnur Karataş a gittim diğer Dr un çalışma programı olmayınca yarin tekrar randevum var kendi Dr uma ama dogum orfa nasip olmicak sanırım ameliyathaneler den dolayı. Ebe gecen hafta ilk sezeryan için 4 ocağa gün verildi dedi . Şuan 37+0 suyumda azalma var 35 te sinir daydi Dr 3 hafta götürür dedi. 36 da Gülnur hanım da suyun iyice azalmis bebeğin doğması lazım dedi senin bebek ozamani gormez dedi. Gittim tıp a orda da Dr ebe nin ilgisi güzeldi ordaki Dr da bu su daha gebeliği devam ettirir dedi hareketlerinde de sıkıntı yok çok şükür bebeğimin ama hastaneye ısınamadım. Ameliyathaneler 1 hafta içinde açılsa yine umut var şehir hastanesine ama kısmet artık. Siz neden memnun kalmadınız kaç haftaliksıniz